Succesvol worden als klantcoördinator?

JonkerFieret adviseurs / accountants bouwt samen met klanten aan hun toekomst. In de razendsnel veranderende financiële sector is echt toegevoegde waarde leveren aan de klant de sleutel tot succes. Optimale klantgerichtheid, zicht op het verhaal achter de cijfers en multidisciplinaire dienstverlening zijn daarvoor essentieel. JonkerFieret is een jong, ambitieus kantoor, met vestigingen in Barneveld en Ede. Wij bieden onze klanten, in elke fase van de levenscyclus van de onderneming en persoonlijke situatie van de ondernemer, een uitgebreid dienstenpakket. JonkerFieret werkt voor het MKB. Als klantcoördinator krijg je te maken met een grote variatie aan vraagstukken en ben jij de sparringpartner van de klant. Je adviseert over toekomstbestendig ondernemen en financiële zaken. JonkerFieret is onder andere gespecialiseerd in begeleiding van bedrijfsoverdrachten binnen families, de aan- en verkoop van bedrijven en ontvlechtingen. Uiteraard naast een florerende samenstelpraktijk en een professionele (salaris)administratie.

Heb jij de brede financiële bagage en ondernemerszin om ons gezicht naar buiten te zijn?

Werken als (senior) klantcoördinator bij JonkerFieret

Beschik je over een afgeronde HBO/WO opleiding in een financiële richting, zoals Accountancy of Bedrijfskunde en minimaal 5 jaar relevante ervaring in de financiële dienstverlening? Dan komen wij graag met jou in gesprek!

Wat ga je doen?

  • Ondernemers adviseren en helpen slimmere beslissingen te nemen op basis van jouw analyses
  • Bijhouden van en verdiepen in trends en ontwikkelingen in de markt en proactief kansen en mogelijkheden voor klanten signaleren
  • Zorgdragen voor het samenstellen, beoordelen en bespreken van jaarrekeningen en assistent-accountants coachen en begeleiden in hun ontwikkeling
  • Coördineren van offertetrajecten, samenstellen van multidisciplinaire klantteams en plannen, aansturen en monitoren van opdrachten
  • Actief delen van kennis, (nieuwe) inzichten en best practices onder collega’s

Hoe ziet ons team er uit?

Je maakt deel uit van een snel groeiend, ambitieus team onder de eindverantwoordelijkheid van de directie. Er wordt projectmatig in multidisciplinaire teams gewerkt. Het totale team bestaat uit ruim 25 collega’s (https://www.jonkerfieret.nl/over-ons/).

Jouw profiel

  • Je bent adviesvaardig en verplaatst je gemakkelijk in ondernemers en hun business
  • Je houdt van cijfers, legt snel verbanden en bent in staat (cijfermatige) informatie te vertalen naar strategie
  • Je motiveert en stimuleert je collega’s om het beste uit zichzelf te halen
  • Je werkt goed samen binnen wisselende projectteams en hebt idealiter ervaring met het aansturen van multidisciplinaire teams
  • Je bent een verbinder op inhoud en relatie, beschikt over zelfstartend vermogen en draagt je steente bij aan de interne organisatie
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar

Wat mag jij van ons verwachten?

  • Prima arbeidsvoorwaarden, passend bij jouw achtergrond en ervaring en uitstekende opleidingsmogelijkheden
  • Goede sfeer, leuke kantooractiviteiten en tafelvoetbal tijdens de lunch
  • Veel ruimte voor ondernemerschap, creativiteit, eigen initiatief
  • Doorgroeimogelijkheden op basis van jouw talenten

Sollicitatieprocedure

Wil je weten wat je kunt verwachten als je bij ons solliciteert? Bekijk dan onze sollicitatieprocedure. Voor meer informatie kan je ook contact opnemen met Arianne Pattavina via 0342 – 444 353. Wil je gelijk solliciteren, mail dan je curriculum vitae en motivatie naar apattavina@jonkerfieret.nl

SOLLICITATIEPROCEDURE