Ben jij een administrateur met digitale ambities?

JonkerFieret adviseurs / accountants bouwt met klanten aan hun toekomst! Ook ons kantoor groeit en is volop in ontwikkeling. De financiële sector verandert razend snel. Eén ding is zeker: verregaande digitalisering en optimale klantgerichtheid zijn de sleutels tot succes. Beschikken over actuele, en zeer gedetailleerde informatie, is hierbij cruciaal. Kom jij als administrateur met ambities op het gebied van ICT ons team versterken bij deze ontwikkelingen?

Werken als digitaal administrateur bij JonkerFieret

JonkerFieret wil zich met haar administratieve werkzaamheden voor klanten ook graag verder ontwikkelen. Er worden grootse veranderingen verwacht op het gebied van ICT en data-analyse vaardigheden en jij vindt het leuk om JonkerFieret bij deze ontwikkelingen te helpen en betrokken te zijn.

Wat ga je doen?

  • Je voert samen met een aantal collega’s diverse digitale administratieve werkzaamheden uit.
  • Het standaardiseren van processen en het opzetten en inrichten van dossiers.
  • Je volgt de ontwikkelingen rondom nieuwe toepassingen.
  • Je signaleert kostenbesparingen en probeert processen te optimaliseren. Je analyseert de administraties en kijkt waar zaken effectiever kunnen. Je vertaalt data naar inzichten die als input kunnen dienen bij de beslissingen van ondernemers.
  • Je houdt je maandelijks bezig met het opstellen van managementrapportages/analyses van cijfers.
  • Je werk is afwisselend omdat je vaak gelijktijdig voor meerdere klanten aan het werk bent. Overzicht houden en goed en snel schakelen is daarom belangrijk in je werk. Daarnaast werk je planmatig omdat veel werk op basis van een deadline opgeleverd wordt.
  • Je hebt een grote interesse voor cijfers en data. Je bent continue op zoek naar waardevolle en bruikbare inzichten op het gebied van ondernemen.

Hoe ziet ons team er uit?

Je maakt deel uit van een snel groeiend en ambitieus team bestaande uit ruim 25 collega’s. Het administratie team is een op zichzelf staand team en wordt gecoördineerd door Herman van Holland in samenwerking met het directieteam.

 

Welke verwachtingen hebben wij?

  • Je bent nieuwsgierig en staat open voor veranderingen.
  • Je bent klantgericht: je kunt je goed in de klant verplaatsen en bent in staat zelfstandig contact met de klant te hebben.
  • Je kunt zelfstandig administraties boeken en verwerken tot managementinformatie.
  • Je hebt aantoonbare affiniteit met IT.
  • In opleiding voor of afgeronde MBO of HBO opleiding, afstudeerrichting bedrijfseconomie/bedrijfsadministratie met als belangrijk onderdeel van de studie IT en/of informatica.
  • Je hebt 2 tot 3 jaar praktijkervaring.

Dit hebben wij jou te bieden:

  • Een goed salaris en uitstekende voorwaarden. Dit is afhankelijk van je ervaring en profiel.
  • Een dienstverband van tenminste 24 uur in de week.
  • Uitdagend werk om helemaal in op te gaan.
  • Ruimte voor ondernemerschap, creativiteit, eigen initiatief en kennisdeling.
  • Goede opleidingsmogelijkheden.
  • Goede werksfeer waar hard werken en plezier maken hand-in-hand gaan.

Sollicitatieprocedure

Wil je weten wat je kunt verwachten als je bij ons solliciteert? Bekijk dan onze sollicitatieprocedure. Voor meer informatie kan je ook contact opnemen via 0342 – 444 353 of je CV inclusief motivatiebrief sturen naar jspruijt@jonkerfieret.nl

SOLLICITATIEPROCEDURE