Ben jij een administrateur met digitale ambities?

JonkerFieret adviseurs / accountants bouwt samen met klanten aan hun toekomst. In de razendsnel veranderende financiële sector is echt toegevoegde waarde leveren aan de klant de sleutel tot succes. Optimale klantgerichtheid, verregaande digitalisering en multidisciplinaire dienstverlening zijn daarvoor essentieel. JonkerFieret is een jong, ambitieus kantoor, met vestigingen in Barneveld en Ede. Wij bieden onze klanten, in elke fase van de levenscyclus van de onderneming en persoonlijke situatie van de ondernemer, een uitgebreid dienstenpakket. JonkerFieret wil zich verder ontwikkelen op het gebied van ICT en data-analyse binnen haar administratieve werkzaamheden voor klanten. Naast een professionele afdeling voor (salaris)administraties, heeft JonkerFieret een florerende samenstelpraktijk. En legt zij zich toe op onder andere begeleiding van bedrijfsoverdrachten binnen families, de aan- en verkoop van bedrijven en ontvlechtingen.

Kom jij als administrateur met ambities op het gebied van ICT en data-analyse ons team versterken om deze ontwikkeling verder vorm te geven?

Werken als administrateur bij JonkerFieret?

Beschik je over een MBO of HBO diploma, richting bedrijfseconomie/bedrijfsadministratie met een belangrijk onderdeel IT en/of informatica? Of volg je een van deze opleidingen? Dan komen wij graag met jou in contact!

Wat ga je doen?

  • Samen met collega’s uitvoeren van diverse digitale administratieve werkzaamheden
  • Opzetten en inrichten van dossiers en standaardiseren en optimaliseren van processen
  • Actief volgen van ontwikkelingen rondom nieuwe toepassingen binnen administratievoering
  • Signaleren van kostenbesparingen door administraties te analyseren en zaken slimmer in te richten
  • Vertalen van data naar inzichten die als input dienen voor beslissingen van ondernemers
  • Maandelijks opstellen van managementrapportages/analyses van cijfers

Jouw profiel

  • Je hebt 2 tot 3 jaar praktijkervaring
  • Je bent nieuwsgierig en staat open voor veranderingen
  • Je kunt je goed in de klant verplaatsen en bent in staat tot zelfstandig klantcontact
  • Je boekt administraties en verwerkt deze zelfstandig tot managementinformatie
  • Je hebt aantoonbare affiniteit met ICT en denkt graag mee in oplossingen op dit vlak
  • Je werkt planmatig, bent in staat om goed overzicht te houden en met deadlines te werken
  • Je kunt snel schakelen tussen bureauwerk en klantcontact

Hoe ziet ons team er uit?

Je maakt deel uit van een jong, snel groeiend en ambitieus kantoor, met ruim 25 collega’s (https://www.jonkerfieret.nl/over-ons/). Je werkt in Ede binnen een team van 5 administratie professionals en daarnaast kun je deel uit maken van een multidisciplinaire klantteams als projecten daarom vragen.

Wat mag jij van ons verwachten?

  • Afwisselend werk, omdat je gelijktijdig voor meerdere klanten werkt
  • Goede onderlinge sfeer, regelmatig kantooractiviteiten en werken in hartje Ede
  • Een goed salaris en uitstekende opleidingsmogelijkheden
  • Ruimte voor ondernemerschap, creativiteit, eigen initiatief en oog voor jouw talent
  • Een dienstverband voor minimaal 24 uur

Sollicitatieprocedure

Wil je weten wat je kunt verwachten als je bij ons solliciteert? Bekijk dan onze sollicitatieprocedure. Voor meer informatie kan je ook contact opnemen via 0342 – 444 353 met Arianne Pattavina. Wil je gelijk solliciteren mail dan je curriculum vitae en motivatie naar apattavina@jonkerfieret.nl

 

SOLLICITATIEPROCEDURE